Blog formowy – zacznij go prowadzić!

Chcesz zyskać status eksperta w swojej branży, a dodatkowo wspomóc proces pozycjonowania, który pozwoli Ci na osiągnięcie jak najlepszego miejsca w wyszukiwarce Google? Nie pozostaje Ci nic innego, jak zacząć prowadzić bloga firmowego! Ta forma pomoże Twojej firmie zyskać wiarygodność oraz rozpoznawalność wśród użytkowników sieci, szukających specjalistycznych informacji na temat Twojej branży. Zaufanie Klientów oraz odpowiedni rozgłos to podstawa dalszego rozwoju każdej marki!

Poznaj zalety prowadzenia bloga firmowego!

Zaleta pierwsza: nawiązywanie relacji z użytkownikami

Jeśli artykuł zamieszczony na blogu firmowym będzie odznaczał się merytorycznością oraz dostarczy wielu praktycznych informacji, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zyska komentarze i reakcje użytkowników, a także udostępnienia na portalach społecznościowych. W prosty sposób wpłynie to na zasięg tekstu – a dodatkowo na rozpoznawalność marki. Pamiętaj jednak, że wypowiedzi internautów pod Twoim postem powinny być moderowane, zwłaszcza, iż mogą pojawić się wulgarne i nieprzychylne wpisy.

Zaleta druga: przedstawienie produktu

Blog to miejsce, które pozwala Ci działać nieszablonowo – dotyczy to głównie opisów produktów. Zrezygnuj ze schematu znajdującego się na stronie i pozwól, aby zamiast zwykłego tekstu na temat Twojej usługi pojawiła się jej recenzja. Dobrym pomysłem będzie także zamieszczenie wskazówek, odnośnie użycia konkretnych produktów. Pamiętaj, że jeśli autorem tekstu będzie inna osoba, niż pracownik firmy, wpłynie to na wiarygodność marki. Możesz pomyśleć nad zaangażowaniem do tego popularnego blogera, zajmującego się tematyką z Twojej branży.

Zaleta trzecia: stworzenie dobrego wizerunku firmy

Pozytywne postrzeganie marki przez użytkowników sieci wpływa nie tylko na zaufanie względem jej usług i produktów, ale także na zwiększenie rozpoznawalności. Prowadzenie bloga to szansa na zdobycie nowych potencjalnych Klientów, ponieważ to właśnie oni najczęściej czytają artykuły na blogach firmowych. Dlaczego? Chcą dowiedzieć się więcej na temat samej branży lub potrzebują informacji przed dokonaniem zakupu. Pomóż im, a tym samym zyskaj w ich oczach!

Prowadzenie bloga pozwala docierać do osób zainteresowanych danym tematem czy zagadnieniem. Dzięki niemu mogą one zyskać nowe, ciekawe informacje. Warto więc budować dzięki temu pozycję firmy jako eksperta w danej dziedzinie, który chętnie dzieli się wiedza z potencjalnymi klientami.

Zaleta czwarta: wspomaganie pozycjonowania

Słowa kluczowe to właśnie te elementy, które umieszczone w tekście wpisu na blogu firmowym pozwalają pracować nad SEO. Nasyć nimi treść artykułu, a sprawisz, że witryna stanie się lepiej widoczna w wyszukiwarce Google na konkretne zapytania.

Chcesz być postrzegany jako ekspert w branży? Załóż firmowego bloga – dzielenie się Twoją wiedza na temat produktów i usług pozwoli Ci zyskać nowych Klientów. Pamiętaj jednak, że tylko eksperci pozwolą Ci wypracować odpowiednią pozycję w przeglądarce. Warto więc powierzyć im również copywriting, idący w parze z dobrym SEO.  Koniecznie skontaktuj się z doświadczoną agencją marketingu internetowego Alte Media https://www.altemedia.pl/pozycjonowanie-stron-internetowych. To właśnie oni pozwolą Ci dojść do TOP10 w wyszukiwarce!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here