Usługi pocztowe szyte na miarę potrzeb klienta

0
207

W dobie cyfryzacji dużo rzeczy można wykonać bez wychodzenia z domu. Wysłać list elektroniczny, zrobić zakupy, znaleźć pracę. Mimo to, usługi pocztowe nieustannie cieszą się popularnością. Bez nich organizacja życia codziennego, w tym pracy wielu instytucji i firm, byłaby niemożliwa. List zwykły – choć tak niepozorny – nadal jest jedną z najczęściej wybieranych opcji u usługodawcy pocztowego. Świat operatorów pocztowych ciągle się rozwija. Co warto wiedzieć o usługach pocztowych XXI wieku?

List zwykły – czy na pewno „zwykły”?

Przyjęło się, że list zwykły to przesyłka nierejestrowana, która dociera do odbiorcy nieco później, niż przesyłka nadana priorytetowo. Alternatywni operatorzy oferują znacznie więcej. Przykładają szczególną uwagę do tego, w jaki sposób jest dostarczony list zwykły. Różnica polega przede wszystkim na tym, że Speedmail rejestruje i monitoruje wszystkie listy. Dlatego nadawca może mieć pewność, że jego przesyłka dotrze bezpiecznie do celu i na czas (operator deklaruje, że dostarczy list zwykły w ciągu czterech dni roboczych od dnia nadania). Jeśli chodzi o cenę listu zwykłego, można powiedzieć, że jest ona przystępna dla klientów. Składa się na nią kilka czynników. Przede wszystkim zależy od liczby wysyłanych listów. Z kolei, jeżeli klient wysyła jeden list, cena zależy od jego wagi. Za wysyłkę trzeba zapłacić kwotę pomiędzy 2,40 a 5,40 złotych netto (bez uwzględnienia podatku VAT). Przesyłki tego typu są w pełni bezpieczne. Mogą być przekazywane do rąk adresata lub do skrzynki pocztowej.

Usługi pocztowe na miarę XXI wieku

W poszukiwaniu alternatywnych możliwości na wysyłkę listów, warto postawić na nowoczesne usługi pocztowe oferowane przez spółkę Speedmail. W ofercie są tradycyjne usługi pocztowe, jak i innowacyjne rozwiązania dla klientów prywatnych, a także przedsiębiorców. Usługi pocztowe mają niejedno imię. Oprócz realizacji wysyłek spełniają inne oczekiwania klientów: proponują druki adresowe i bezadresowe, realizują przesyłki proceduralne, zapewniają usługi konfekcyjne. Szczególną uwagę należy zwrócić na usługi pocztowe. Dzięki nim możliwe jest korespondencyjne podpisywanie umów. Proces przebiega w sposób w pełni bezpieczny. Dokumenty są odbierane od nadawcy, doręczane do adresata (wraz z weryfikacją danych i zadbaniem o poprawne podpisanie umowy), a następnie zwracane do rąk nadawcy. Szeroki pakiet usług, związanych z PDC, pozwala na profesjonalne, szybkie i bezproblemowe podpisanie umowy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here