Każdemu przedsiębiorcy zależy na sukcesie jego firmy – jest to rzecz jak najbardziej zrozumiała. Dzisiaj natomiast możemy śmiało powiedzieć, że możliwości, aby go osiągnąć, mamy w zasadzie na wyciągnięcie ręki… albo ręki z telefonem. Jak to możliwe?

Nowoczesna strategia firmy

Na początku warto krótko opowiedzieć o ewaluacji postrzegania sukcesu. Dawniej strategie firmy prezentowały się bowiem nieco inaczej. Sądzono, że im większa liczba klientów, tym większe zyski firmy, w związku z czym wszelkie działania firmy nastawione były przede wszystkim na zdobycie nowych klientów. Teoretycznie ta zasada funkcjonuje nadal, jednak dzisiaj wiemy, że priorytetem naszej firmy powinno być przede wszystkim pozyskiwanie lojalnych, wieloletnich klientów. W jaki sposób nowoczesne rozwiązania mogą nam w tym dopomóc?

CRM – system na miarę XXI wieku

Tym sposobem przechodzimy do systemów CRM. O co tu chodzi? CRM to skrót od pierwszych słów angielskiego sformułowania, co można przetłumaczyć na „zarządzanie relacji z klientem”. Mówiąc dość ogólnie i prosto jest to system informatyczny umożliwiający przejrzyste gromadzenie, analizowanie informacji dotyczących klienta oraz ułatwiający podejmowanie strategicznych decyzji biznesowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie dokładne ocenić każdego klienta, spersonalizować dla niego ofertę itp.

Mobilne systemy CRM

No dobrze – lecz dlaczego klucz do naszego sukcesu może być ukryty w naszym telefonie? Przecież ten system CRM wydaje się być niezwykle skomplikowany… Otóż tak nie jest! W istocie całość sprowadza się do zakupu odpowiedniego systemu, wprowadzeniu danych i na przyzwyczajeniu się do nowego rytmu pracy. Co jest zaś szczególnie istotne – systemy CRM można także zainstalować na smartfonach! Dzięki temu możemy kontrolować działania firmy oraz strategie zarządzania klientami w każdym miejscu i o każdym czasie! Mobilne systemy CRM umożliwiają nam trzymanie cały czas ręki na pulsie!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here