3 sposoby na wygenerowanie ruchu na stronie www

Wiele przedsiębiorców decyduje się również na założenie stron internetowych, jednak, aby wygenerować ruch istotne znaczenie ma sieć reklamowa. Otóż na rynku niemal w każdej branży jest tak duża konkurencja, że towar, czy usługi muszą się wyróżniać, ale również znaczenie ma reklama i ruch na stronie www. Dzięki temu więcej osób może poznać daną ofertę, czy zakupić towar, co oczywiście przekłada się na zyski. Dlatego istotne znaczenie ma generowanie ruchu na stronie www.

Po pierwsze: sieć reklamowa google

Najważniejsze znaczenie ma sieć reklamowa. Reklamy google adwords mogą być wyświetlane zarówno w postaci tekstowej, jak i graficznej, czy też wideo. Reklama adwords dociera do milionów użytkowników, zatem znacząco zwiększa zasięg. Zatem wszystko zależy od profilu firmy, może być to zasięg lokalny, czy ogólnopolski, a nawet światowy. Na samym początku warto zdecydować się na linki sponsorowane. Umieszczane są one nad wynikami, a jak pokazują badania większość użytkowników internetu ogląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania, bądź też trzy pierwsze wyniki.

Zatem tutaj istotne znaczenie ma umieszczenie określonych słów kluczowych. Zaletą sieci reklamowej google jest fakt, że samemu można ustalić budżet, a także dokonywać modyfikacji. Reklama google adwords to także reklama w formie wideo, która umieszczana jest w serwisie Youtube. W tym przypadku istotne znaczenie ma format i treść.

Reklamy mogą pokazywać się w przerywniku, można je pominąć po 5 sekundach. Są to tzw. reklamy in stream. Można także zdecydować się na reklamę filmiku w wyszukiwarce. Kolejną możliwością jest reklama google adwords w formie graficznej. Tutaj można przyciągnąć użytkownika ciekawymi zdjęciami produktów. W tym przypadku jest również wiele możliwości np. reklama angażująca, czy też w gmailu.

Po drugie: komentowanie i współpracowanie

Oczywiście wydaje się, że w wygenerowaniu ruchu na stronie najistotniejsza jest reklama adwords. Duże znaczenie mogą mieć także social media. To zarówno Facebook, Twitter, jak i Instagram. Zatem można założyć np. grupy na Facebooku, prowadzić konwersacje, zapraszać nowych członków. Można więc zainteresować użytkowników swoimi produktami, czy usługami.

Trzeba umiejętnie wpleść adres strony internetowej. Można również zakładać fan page. Warto również prowadzić swojego bloga, gdzie na samym początku można pytać użytkowników o ich preferencje dotyczące danej usługi. Aby ją dodatkowo zareklamować warto również organizować konkursy na portalach społecznościowych, gdzie, aby wziąć w nich udział należy zaprosić kilku znajomych, udostępnić link i polubić stronę.

W ten prosty sposób również znajomość marki może znacznie się zwiększyć i to niemal za darmo. Jak pokazują badania również współpraca z influencerami jest korzystna.

Po trzecie: domena i pozycjonowanie

Domena ma bardzo duże znaczenie w przypadku konkurencyjności. Domena wpływa także na pozycjonowanie, zatem śmiało można ją określić wizytówką firmy. Skoro na wizytówce umieszcza się zazwyczaj nie tylko nazwę firmy, ale również rodzaj usług, to tak również powinno być w przypadku domeny. Zatem mogą to być słowa, które opisują dany biznes.

Oczywiście można także postawić na nazwę firmy, jednak tutaj musi ona być rozpoznawalna. Istotne znaczenie ma również długość nazwy i łatwość jej zapamiętania. Słowa powinny być więc łatwe, proste i zrozumiałe. Niekoniecznie należy wybierać trudne sformułowania, bo nawet jeśli są one oryginalne, to i tak bardzo trudno je zapamiętać.

Nawet, jeżeli wybrana przez nas domena jest droższa, to nie należy na tym oszczędzać. Pozycjonowanie jest też ściśle związane z działaniem webmasterów oraz sieci reklamowej google, dzięki temu ruch na stronie niewątpliwie będzie większy.

Czym więcej tym lepiej…

Jeżeli już wykorzystujesz marketing internetowy, zawsze jeszcze możesz postawić promocje offline. Zatem możesz reklamować swoją stronę uczestnicząc w spotkaniach branżowych, czy też konferencjach.

Postaraj się zdobyć renomę, dzięki temu możesz zostać prelegentem i również w ten sposób zwiększyć popularność swojej strony. Taka współpraca daje długoterminowe efekty, jednak najpierw należy poświecić wiele czasu. Ale liczy się przecież efekt.

Zatem warto inwestować w kampanie reklamowe google, gdyż jak wiadomo dzięki nim można dotrzeć do dużej grupy użytkowników. Warto jednak skorzystać z usług kompetentnej firmy, co zwiększy jeszcze zasięg, a ponadto zyskuje się pewność profesjonalnych usług. Co również ważne samemu można ustalić maksymalny budżet.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here